CONTACT

FAQ – Veelgestelde vragen

Wanneer u uw wachtwoord bent vergeten, kunt u op de login-pagina op de knop “wachtwoord vergeten” klikken en uw gegevens invullen. U ontvangt op het aangegeven e-mailadres een mail met instructies om het wachtwoord te resetten.

Het kan een paar minuten duren tot u de e-mail ontvangt. Controleer alstublieft ook uw spambox.

Wanneer een product tijdelijk niet leverbaar is, duurt het ongeveer 2 weken tot het weer voorradig is. Indien het product langer niet leverbaar is, zullen wij dat aangeven.

Wanneer u al een product besteld heeft dat tijdelijk niet leverbaar is, zullen wij contact met u opnemen.

Om een product op onze website te vinden kunt u gebruik maken van de zoekfunctie of de productcategorieën.

Wanneer u een bepaald product op de website niet kunt vinden, neem dan contact op met onze klantenservice.

Zoek op onze webshop het product dat u graag wilt bestellen, kies hoe vaak u dit product wilt ontvangen en plaats het product in het winkelmandje. U kunt nu nog andere producten aan uw bestelling toevoegen of direct uw winkelmandje bekijken. Via uw winkelmandje wordt u doorgestuurd naar de kassa waar u de bestelling nog eens kunt controleren en definitief kunt plaatsen.

Belangrijk om te weten: pas nadat uw bestelling definitief is geplaatst, zijn de producten voor u gereserveerd.

Het is geen probleem om uw bestelling nog te wijzigen, mits deze nog niet ingepakt is. Hiervoor kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Als uw bestelling nog niet is ingepakt, kan deze nog geannuleerd worden. Om een bestelling te annuleren, dient u contact op te nemen met onze klantenservice.

Het is mogelijk dat de mail in uw spambox terecht is gekomen. Wanneer u binnen 24 uur na het plaatsen van een bestelling geen bevestigingsmail heeft ontvangen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij controleren dan voor u of de bestelling correct geplaatst is.

Ja, u kunt uw bestelling retourneren. Dit moet wel binnen een maand gebeuren en de producten moeten ongeopend zijn. Voor het retourneren van uw bestelling kunt u contact met onze klantenservice opnemen.

Vrijwel al onze producten worden met natuurlijk ingrediënten geproduceerd. Dit kan ertoe leiden dat producten uiterlijk of in kleur of geur fluctueren.

In Nederland werken wij met bezorgservice FedEx die de pakketten uitlevert middels PostNL. Naar België worden pakketten met DPD verstuurd. Uw pakket zal via deze dienst naar u worden verzonden en de volgende werkdag worden aangeboden.

Voor verzending naar Duitsland kunt u kiezen tussen DPD en DHL, naar Zwitserland leveren wij uitsluitend met DHL. Pakketten naar overige Europese landen worden met DPD geleverd.

Bestellingen die voor 13:00h binnen komen, worden dezelfde dag nog verzonden. Uw bestelling wordt over het algemeen altijd binnen 1 à 2 werkdagen bezorgd.

Het is mogelijk dat de bestelling vertraagd is, hier hebben wij helaas geen invloed op. Wanneer uw zending na 3 werkdagen nog niet bezorgd is, neem dan contact op met onze klantenservice. Deze kan informatie inwinnen bij de bezorgservice om uw pakket te lokaliseren.

Het ruilen van een product is mogelijk, mits deze onaangetast en nog ongeopend is en binnen een maand geretourneerd wordt. Hiervoor kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Het aankoopbedrag van het geretourneerde artikel wordt binnen 14 dagen teruggestort op uw rekening.

Voor het beëindigen van uw account kunt u contact met onze klantenservice opnemen.



CONTACT